Virtuális asszisztensi szolgáltatások
Miben tudunk segíteni?
Adminisztrációs asszisztencia
Iktatás, adatrögzítés, dokumentumok szerkesztése, begépelése, prezentációk előkészítése - és így tovább.
Személyi asszisztencia
Személyi asszisztensre van szükséged heti pár órában? Legyen szó asztalfoglalásról vagy meeting egyeztetésekről mi elintézzük majd neked.
Szállásfoglalás, utazás előkészítés
Sokat utaznak a cégüknél és nincs idő megszervezni? Levesszük a válladról az utánajárás terhét.
Weboldal- és webshopkezelés
Webnode vagy wordpress weboldalad folyamatos tartalmakkal frissítjük, illetve webshopod rendeléseit is iktatjuk.
Ügyfélszolgálat kezelése
Napi telefonok és e-mailek teljesen kizökkentenek? Mi szakszerűen ellátjuk helyetted is ezt a feladatot.
Sales és telemarketing megkeresések
Ha nincs időd lehetséges partnereket keresni, e-mailben vagy telefonon kapcsolatba lépni velük, mi megcsináljuk.
Marketing és PR feladatok ellátása
Több éves marketing és PR menedzseri, illetve vezetői tapasztalattal a hátam mögött számíthatsz rám és a csapatomra.
Social media asszisztencia
Ránk bízhatod közösségi média oldalaid frissítéseit és a posztolást, szakértőink megcsinálják helyetted ezt is.
Pénzügyi asszisztencia
Pénzügyes tapasztalattal rendelkező kollégánk segít neked a vállalkozásod pénzügyeit kezelni, adminisztrálni.
Videószerkesztés és vágás
YouTube videókat készítenél, szeretnél videókat közzétenni, de nem értesz a videóvágáshoz? Szerencsére mi igen!
E-könyvek és kiadványok szerkesztése
InDesign és Canva e-könyvek és különböző kiadványok szerkesztésében is számíthatsz szakértőnkre.
Egyedi igények
Menüt írjunk? Grafikai munkát végezzünk? Egyedi igényeid vannak? Írj nekünk és megbeszéljük a részleteket!
Különleges virtuális asszisztensi szolgáltatások
Virtuális asszisztencia idegen nyelven is
Kapcsolattartónk és alapítónk az alábbi nyelveken elérhető:
- német (C1)
- angol (B2)
Csapatunk tagjai pedig az alábbi nyelveken vállalnak feladatokat:
- angol
- német
- olasz
- francia
- szlovák
Sokszínű tanulmányi és szakmai múlt
A Virtuális asszisztensed alapítója az alábbi területeken szerzett speciális ismereteket:
Marketing, pr és közösségi média
Vendéglátás és turizmus
Menük és étlapok készítése
Állatkísérlet-mentes életmód és piac
Vegetáriánus diéta és vegán életmód
Ingatlanpiaci ismeretek
Szakemberek támogatják a vállalkozásodat
Alapítónk irányelve szerint minden szakmai feladatot szakmai szakértőnek kell megoldani. Így az alábbi területeken szakemberek segítenek a vállalkozásod fejlesztésében:
- Marketing, PR és közösségi média szolgáltatások
- Sales és telemarketing
- Pénzügyi asszisztencia
- Grafikai munkák
- Kiadványszerkesztés
Többször is együttműködtünk már, visszatérő ügyfél vagyok. Anita mindig precíz, gyors és professzionális. Kreatív ötleteivel pedig mindig olyan eredményt érhetünk el, amire korábban esetleg nem is gondoltam - és mindig működik.
Mióta pedig csapattal, csapatban dolgozik, a korábbinál is jobbak a tapasztalataim, pedig nem hittem volna, hogy lehetek ennél is elégedettebb. Mindenki profi munkát végez a Virtuális asszisztensednél. Ár-érték arányban a legjobbak, akikkel eddig dolgoztam. Mindenkinek ajánlom.
- Tóth Hanna, egyéni vállalkozó
Könnyű kapcsolattartás
Neked csak egy személlyel kell a kapcsolatot tartani: a Virtuális asszisztensed alapítója és koordinátora a segítségedre lesz, megszervezi a feladatok ellátását, csak az eredményen látod, hogy egy szakértői csapat dolgozik neked.
Szakértői csapat
Minden általunk elvállalt feladatot megfelelő tanulmányi háttérrel és szakmai tapasztalattal rendelkező szakember lát el- így nem érhetnek kellemetlen meglepetések.
Mindent egy helyen
Sokszínű csapatunk egyszerre több területen is gondozhatja a vállalkozásodat, nem kell minden részfeladatra és szakmai területre újabb és újabb szakembert keresned, nem kell egyesével szerződnöd és egyszerre több számlát fizetned.
Folyamatosan bővülünk
Ha az együttműködés ideje alatt új szakmai megbízást szeretnél nekünk adni - ha kell, bővítjük a csapatunkat érted!
Szerződés alapján dolgozunk
Nincs csúsztatás, nincs zsákbamacska, mi minden feladatot hivatalos formában, szerződés alapján látunk el.
Számlát állítunk ki neked
Nálunk nincs szabálytalanság: mi minden hónapban vagy a projekt végén egy számlát állítunk ki neked, ami alapján fizethetni tudsz.
Erkölcsi irányelveink
1. Mindent hivatalos formában, jogszabályoknak megfelelően csinálunk:
Mindamellett, hogy csak és kizárólag szerződés alapján és számlát kiállítva vállaljuk a megbízásokat és dolgozunk, kiemelt figyelmet fordítunk arra is, hogy minden szempontból megfeleljünk a jogszabályi előírásoknak és hitelesek maradjunk. Éppen ezért soha semmilyen körülmények között nem használunk szerzői jogvédelem alatt álló anyagokat, minden együttműködésről szerződést írunk, illetve jogszabályoknak megfelelő módon számlázunk. Továbbá betartjuk az adatvédelemre, a titoktartásra és más fontos jogikötelességeinkre vonatkozó irányelveket: tehát nem adjuk ki az adataidat, nem osztunk meg senkivel bizalmas információkat sem rólad, sem a vállalkozásodról. Harmadik személlyel csak a kifejezett kérésed esetében osztjuk csak meg ezeket.
2. Nálunk szakmai feladatot csak szakember láthat el:
Amikor online vállalkozástámogatói karrieremet indítottam, megállapítottam, hogy a virtuális asszisztensi szakma egyik legnagyobb kihívása, hogy sajnos vannak olyanok, akik szakmai tudás és munkatapasztalat nélkül vállalnak szakértelmet igénylő feladatokat csak azért, mert azok virtuálisan is végezhetők - ezzel a szakma megbecsülését és hírnevét rombolva.
Éppen ezért nálunk senki sem csak reggel felkelt és kitalálta, hogy holnaptól Facebook posztokat készít, a csapatunkban senki sem a neten kereste össze a pénzügyi információit, a Virtuális asszisztensednél elképzelhetetlen, hogy egy általános adminisztrációs ismeretekkel rendelkező személy állítson össze marketinganyagokat. Minden általunk vállalt szakmai feladatot valóban profik látnak el. Mindezeken túl a Virtuális asszisztensed alapítója az általa tartott online vállalkozástámogató képzés során is erre bíztatja a diákjait.
4. Csak minőségi munkát adunk át:
A Virtuális asszisztensednél nem a mennyiség a lényeg, nem az a célunk, hogy minél több munkát bedarálhassunk a munkanap során. Helyette inkább minden feladat ellátásánál gondosan ügyelünk a kiemelkedő minőségre: legyen akármilyen apró vagy hatalmas is egy munka, mi a lehető legjobb szakmai minőségben adjuk át a megrendelt megbízást.
4. Tartjuk a határidőket:
Ha valami kapcsán megígérjük neked, hogy kész lesz az adott időpontra az általunk vállalt feladat, akkor azt valóban át is adjuk a megadott időben. Amennyiben ez bármilyen rajtunk kívülálló okból nem tud megvalósulni (probléma az alkalmazással, szoftverrel stb.), azt azonnal jelezzük neked.
5. Korrekt ügyféltájékoztatás:
Bármi történik - te azonnal tudni fogsz róla. Nem tűnünk el szó nélkül, nem leszünk soha napokig elérhetetlenek, szabadság esetén is van helyettesítés.
6. Fontos számunkra az állatvédelem és a környezet:
Nálunk alapvető, hogy ügyelünk a környezetünkre, így igyekszünk minden lehetséges módon tudatos vállalkozást építeni: kerüljük a virtuális hulladék gyártását, nem nyomtatunk semmit feleslegesen, alapítótagunk a használt és felújított számítástechnikai eszközöket részesíti előnyben. Mindezeken túl a Virtuális asszisztensed bevételéből rendszeresen támogatunk különböző ivartalanítási programokat. Éppen ezért a Virtuális asszisztensed komoly lépésre szánta el magát: tej-, hús- vagy tojásipari cégekkel vagy egyéni vállalkozókkal, szőrme- vagy bőrfeldolgozás, értékesítés és hasonló területeken tevékenykedő vállalkozásokkal nem áll módunkban együttműködni.
Ajánlatkérés:
A weboldalon feltüntetett áraink csak tájékoztató jellegűek, pontos árakat ajánlatkérés után tudunk csak írni. Az árak végleges mértéke függ a feladattól (szakmai anyagok, nyelvezet stb.), a rendszerességétől, illetve a projekt sürgősségétől is. Különösen rövid határidős feladatok esetében sürgősségi felárat is felszámítunk.