Virtuális asszisztencia árak

A virtuális asszisztencia árak tájékoztató jellegűek, pontos árakat ajánlatkérés után tudunk adni. Az árak végleges mértéke függ a nehézségétől (szakmai anyagok, nyelvezet stb.), a rendszerességétől (több hónapos együttműködés esetén kedvezményt biztosítunk), illetve a projekt sürgősségétől is. Különösen rövid határidős feladatok esetében sürgősségi felárat is felszámítunk. 

Árlista:


Általános adminisztráció



4 500 Ft-tól / óra

Személyi asszisztencia

5 500 Ft-tól / óra

Pénzügyi asszisztencia

7 000 Ft-tól / óra

Weboldal és webshopkezelés (kapott anyag alapján)

5 500 Ft-tól / óra

Weboldal és webshopkezelés (Szövegírással, grafikai munkákkal)

9 500 Ft-tól / óra

Telefonos ügyfélszolgálat biztosítása munkaidőben

5 500 Ft-tól / óra

Telefonos ügyfélszolgálat ügyelete

6 500 Ft-tól / óra

E-mail kezelés

4 500 Ft-tól / óra

Sales és telemarketing feladatok ellátása

7 500 Ft-tól / óra

Marketingterv készítése

Ajánlat alapján

Brandépítés, rebranding tervezet készítése

Ajánlat alapján

Hírlevelek: küldés, szerkesztés, automatizáció

Ajánlat alapján

Közösségi média posztolás

Ajánlat alapján

Teljeskörű Instagram kezelés

Képek szerkesztése (akár készítése), hirdetések kezelése, üzenetekre válaszadás, kommentekre reakció/válasz stb.

70 000 Ft / hónap

Teljeskörű Facebook kezelés

Képek szerkesztése, szövegek megírása, hirdetések kezelése, üzenetekre válaszadás, kommentekre reakció/válasz stb.  

70 000 Ft / hónap

Teljeskörű LinkedIn kezelés

Képek szerkesztése, szövegek megírása, üzenetekre válaszadás, kommentekre reakció/válasz stb.  

70 000 Ft / hónap

Teljeskörű YouTube kezelés

Tartalomtanácsadás, kész videók kezdőképe és egyéb beállításai, kommentekre reakció/válasz stb.

50 000 Ft / hónap

Teljeskörű TikTok kezelés

Tartalomtanácsadás, kapott videós anyagok vágása, posztolása, kommentekre válaszolás stb.

80 000 Ft / hónap

Teljeskörű social media kezelés csomagban

Egynél több oldal kezelése

Ajánlat alapján

Hogyan alakítottuk ki az árainkat?


Bizonyára fogsz találni nálunk olcsóbban dolgozó virtuális asszisztenseket. Azonban mi tudatosan nem megyünk bele semmilyen árversenybe: csapattagjainkat megfizetjük, szakmai tudásukat megbecsüljük - és a legmagasabb minőséget várjuk tőlük ezért cserébe. Mindemellett a vállalkozásunkat nem arra építjük, hogy olcsóbbak legyünk a piac többi szereplőjénél, hanem arra, hogy igazán egyedit adhassunk: a lehető legmagasabb szintű szakértelmet, minőséget és megbízhatóságot.

Hiszünk abban, hogy árpolitikánk lehetővé teszi, hogy olyan ügyfeleink legyenek, akikkel egyezik a minőség iránti elhivatottságunk, és akik valóban értékelik azt a szakértelmet, egyedi bánásmódot, figyelmet és sokszínűséget, amit mi nyújtunk.

A Virtuális asszisztensed előnyei

Miért éri meg minket választani?

Könnyű kapcsolattartás

Neked csak egy személlyel kell a kapcsolatot tartani: a Virtuális asszisztensed alapítója és koordinátora a segítségedre lesz, megszervezi a feladatok ellátását, csak az eredményen látod, hogy egy szakértői csapat dolgozik neked.

Szakértői csapat

Minden általunk elvállalt feladatot megfelelő tanulmányi háttérrel és szakmai tapasztalattal rendelkező szakember lát el- így nem érhetnek kellemetlen meglepetések.

Mindent egy helyen

Sokszínű csapatunk egyszerre több területen is gondozhatja a vállalkozásodat, nem kell minden részfeladatra és szakmai területre újabb és újabb szakembert keresned, nem kell egyesével szerződnöd és egyszerre több számlát fizetned.

Folyamatosan bővülünk

Ha az együttműködés ideje alatt új szakmai megbízást szeretnél nekünk adni - ha kell, bővítjük a csapatunkat érted!

Szerződés alapján dolgozunk

Nincs csúsztatás, nincs zsákbamacska, mi minden feladatot hivatalos formában, szerződés alapján látunk el.

Számlát állítunk ki neked

Nálunk nincs szabálytalanság: mi minden hónapban vagy a projekt végén egy számlát állítunk ki neked, ami alapján fizetni tudsz majd.

Erkölcsi irányelveink

1. Mindent hivatalos formában, jogszabályoknak megfelelően csinálunk:

Mindamellett, hogy csak és kizárólag szerződés alapján és számlát kiállítva vállaljuk a megbízásokat és dolgozunk, kiemelt figyelmet fordítunk arra is, hogy minden szempontból megfeleljünk a jogszabályi előírásoknak és hitelesek maradjunk. Éppen ezért soha semmilyen körülmények között nem használunk szerzői jogvédelem alatt álló anyagokat, minden együttműködésről szerződést írunk, illetve jogszabályoknak megfelelő módon számlázunk. Továbbá betartjuk az adatvédelemre, a titoktartásra és más fontos jogi kötelességeinkre vonatkozó irányelveket: tehát nem adjuk ki az adataidat, nem osztunk meg senkivel bizalmas információkat sem rólad, sem a vállalkozásodról. Harmadik személlyel csak a kifejezett kérésed esetében osztjuk csak meg ezeket.

2. Nálunk szakmai feladatot csak szakember láthat el:

Amikor online vállalkozástámogatói karrieremet indítottam, megállapítottam, hogy a virtuális asszisztensi szakma egyik legnagyobb kihívása, hogy sajnos vannak olyanok, akik szakmai tudás és munkatapasztalat nélkül vállalnak szakértelmet igénylő feladatokat csak azért, mert azok virtuálisan is végezhetők - ezzel a szakma megbecsülését és hírnevét rombolva. Nálunk ez elképzelhetetlen lenne. Minden általunk vállalt szakmai feladatot valóban profik látnak el. Mindezeken túl a Virtuális asszisztensed alapítója az általa tartott online vállalkozástámogató képzés során is erre bíztatja a diákjait.

4. Csak minőségi munkát adunk át:

A Virtuális asszisztensednél nem a mennyiség a lényeg, nem az a célunk, hogy minél több munkát bedarálhassunk a munkanap során. Helyette inkább minden feladat ellátásánál gondosan ügyelünk a kiemelkedő minőségre: legyen akármilyen apró vagy hatalmas is egy munka, mi a lehető legjobb szakmai minőségben adjuk át a megrendelt megbízást.

4. Tartjuk a határidőket:

Ha valami kapcsán megígérjük neked, hogy kész lesz az adott időpontra az általunk vállalt feladat, akkor azt valóban át is adjuk a megadott időben. Amennyiben ez bármilyen rajtunk kívülálló okból nem tud megvalósulni (probléma az alkalmazással, szoftverrel stb.), azt azonnal jelezzük neked.

5. Korrekt ügyféltájékoztatás:

Bármi történik - te azonnal tudni fogsz róla. Nem tűnünk el szó nélkül, nem leszünk soha napokig elérhetetlenek, szabadság esetén is van helyettesítés.

6. Fontos számunkra az állatvédelem és a környezet:

Nálunk alapvető, hogy ügyelünk a környezetünkre, így igyekszünk minden lehetséges módon tudatos vállalkozást építeni: kerüljük a virtuális hulladék gyártását, nem nyomtatunk semmit feleslegesen, alapítótagunk a használt és felújított számítástechnikai eszközöket részesíti előnyben. Mindezeken túl a Virtuális asszisztensed bevételéből rendszeresen támogatunk különböző ivartalanítási programokat. Illetve alapítótagunk és közösségi média koordinátorunk állatokat kizsákmányoló cégek tevékenységeit sem támogatja a vásárlásai során. Így a virtuális asszisztensnél tej-, hús- vagy tojásipari cégek, szőrme- vagy bőrfeldolgozás, értékesítés és hasonló területeken tevékenykedő vállalatokkal, cégekkel nem tudunk együttműködni.

Miért olcsóbb egy virtuális asszisztens egy alkalmazottnál?

Virtuális asszisztencia árak mitől kedvezőbbek összességében?

Csak az elvégzett munka után kell fizetned

Egyrészt azért olcsóbb, mert általában olyan feladatokat látunk el, ami heti/havi pár órát vesz csak igénybe, de nagyon sok esetben hozzáértést vagy szakértelmet igényel. Egy alkalmazott esetében a munkaidőt is fizeted, nálunk viszont csak az elvégzett feladatokat.

Nincs uborkaszezon vagy üresjárat 

Emlékszem, minden korábbi munkahelyemen voltak olyan időszakok, amikor valamiért csökkent a munka mennyisége - de ugyanúgy ki kellett minket fizetni. Egy virtuális asszisztenst akkor alkalmazol, amikor szükséged van rá, ráadásul nincs fizetett szabadság, ebédszünet stb.

Nem kell bejelenteni, ami bérszemfejtéskor könnyebb

A virtuális asszisztens maga is vállalkozó, így nem kell bejelentened és jelentős összegeket spórolhatsz. Emellett egy alkalmazott esetében a kiválasztás folyamata és az alkalmazás adminisztrálásának lépései jelentős mennyiségű munkát, időt és így erőforrást igényelnek.

Saját eszközökkel dolgozik

Egy alkalmazottnak szüksége van munkaállomásra, megfelelő asztalra és székre, jó minőségű gépre, egérre, billentyűzetre és feladatkörtől függően egyéb eszközökre egyaránt: ezek többszázezer forintos tételek összesen. Ezzel szemben egy virtuális asszisztens a saját eszközeivel dolgozik, magának szerzi be ezeket és ezek amortizációját is maga fizeti.

Saját szoftverekkel dolgozik

Bizonyára te magad is tudod, hogy egy alkalmazott esetében az alapvető irodai szoftvereken és operációs rendszereken át mindent neked kell igen tetemes összegekért biztosítani. Ezzel szemben egy virtuális asszisztens rendelkezik ezekkel a programokkal, illetve maga fizeti tárhelyeit, különböző szolgáltatások költségeit.

Nem fogyasztja a rezsid

Egy virtuális asszisztens nem issza az irodai kávét, nem folyatja a vizet, ahogy nem mossa bent a kezét, nem fűti az irodáját nálad, a saját áramellátását használja a saját otthonában, így megspórolhatod a rezsi rá eső részét is. Éves szinten ez már igen nagy összeg is lehet!