Virtuális asszisztencia árak
Árlista:
Általános adminisztráció
4 500 Ft-tól / óra
Személyi asszisztencia
5 500 Ft-tól / óra
Pénzügyi asszisztencia
6 000 Ft-tól / óra
Weboldal és webshopkezelés (kapott anyag alapján)
6 000 Ft-tól / óra
Weboldal és webshopkezelés (Szövegírással, grafikai munkákkal)
8 500 Ft-tól / óra
Telefonos ügyfélszolgálat biztosítása munkaidőben
5 500 Ft-tól / óra
Telefonos ügyfélszolgálat ügyelete
6 500 Ft-tól / óra
E-mail kezelés
4 500 Ft-tól / óra
Sales és telemarketing feladatok ellátása
Ajánlat alapján
Marketingterv készítése
Ajánlat alapján
Brandépítés, rebranding tervezet készítése
Ajánlat alapján
Hírlevelek: küldés, szerkesztés, automatizáció
Ajánlat alapján
Közösségi média posztolás
Ajánlat alapján
Teljeskörű Instagram kezelés
Képek szerkesztése (akár készítése), hirdetések kezelése, üzenetekre válaszadás, kommentekre reakció/válasz stb.
70 000 Ft / hónap
Teljeskörű Facebook kezelés
Képek szerkesztése, szövegek megírása, hirdetések kezelése, üzenetekre válaszadás, kommentekre reakció/válasz stb.
70 000 Ft / hónap
Teljeskörű LinkedIn kezelés
Képek szerkesztése, szövegek megírása, üzenetekre válaszadás, kommentekre reakció/válasz stb.
70 000 Ft / hónap
Teljeskörű YouTube kezelés
Tartalomtanácsadás, kész videók kezdőképe és egyéb beállításai, kommentekre reakció/válasz stb.
50 000 Ft / hónap
Teljeskörű TikTok kezelés
Tartalomtanácsadás, kapott videós anyagok vágása, posztolása, kommentekre válaszolás stb.
80 000 Ft / hónap
Teljeskörű social media kezelés csomagban
Egynél több oldal kezelése
Ajánlat alapján
Hogyan alakítottuk ki az árainkat?
Bizonyára fogsz találni nálunk olcsóbban dolgozó virtuális asszisztenseket, marketingeseket és szakembereket. Azonban mi tudatosan nem megyünk bele semmilyen árversenybe: csapattagjainkat megfizetjük, szakmai tudásukat megbecsüljük - és a legmagasabb minőséget várjuk tőlük ezért cserébe. Mindemellett a vállalkozásunkat arra építjük, hogy igazán egyedit adhassunk: a lehető legmagasabb szintű szakértelmet, minőséget és megbízhatóságot.
Hiszünk abban, hogy árpolitikánk lehetővé teszi, hogy olyan ügyfeleink legyenek, akikkel egyezik a minőség iránti elhivatottságunk, és akik valóban értékelik azt a szakértelmet, egyedi bánásmódot, figyelmet és sokszínűséget, amit mi nyújtunk.
A Virtuális asszisztensed előnyei
Miért éri meg minket választani?
Könnyű kapcsolattartás
Neked csak egy személlyel kell a kapcsolatot tartani: a Virtuális asszisztensed alapítója és koordinátora a segítségedre lesz, megszervezi a feladatok ellátását, csak az eredményen látod, hogy egy szakértői csapat dolgozik neked.
Szakértői csapat
Minden általunk elvállalt feladatot megfelelő tanulmányi háttérrel és szakmai tapasztalattal rendelkező szakember lát el- így nem érhetnek kellemetlen meglepetések.
Mindent egy helyen
Sokszínű csapatunk egyszerre több területen is gondozhatja a vállalkozásodat, nem kell minden részfeladatra és szakmai területre újabb és újabb szakembert keresned, nem kell egyesével szerződnöd és egyszerre több számlát fizetned.
Folyamatosan bővülünk
Ha az együttműködés ideje alatt új szakmai megbízást szeretnél nekünk adni - ha kell, bővítjük a csapatunkat érted!
Szerződés alapján dolgozunk
Nincs csúsztatás, nincs zsákbamacska, mi minden feladatot hivatalos formában, szerződés alapján látunk el.
Számlát állítunk ki neked
Nálunk nincs szabálytalanság: mi minden hónapban vagy a projekt végén egy számlát állítunk ki neked, ami alapján fizetni fizetsz majd.
Erkölcsi irányelveink
1. Mindent hivatalos formában, jogszabályoknak megfelelően csinálunk:
Mindamellett, hogy csak és kizárólag szerződés alapján és számlát kiállítva vállaljuk a megbízásokat és dolgozunk, kiemelt figyelmet fordítunk arra is, hogy minden szempontból megfeleljünk a jogszabályi előírásoknak és hitelesek maradjunk. Éppen ezért soha semmilyen körülmények között nem használunk szerzői jogvédelem alatt álló anyagokat, minden együttműködésről szerződést írunk, illetve jogszabályoknak megfelelő módon számlázunk. Továbbá betartjuk az adatvédelemre, a titoktartásra és más fontos jogi kötelességeinkre vonatkozó irányelveket: tehát nem adjuk ki az adataidat, nem osztunk meg senkivel bizalmas információkat sem rólad, sem a vállalkozásodról. Harmadik személlyel csak a kifejezett kérésed esetében osztjuk csak meg ezeket.
2. Nálunk szakmai feladatot csak szakember láthat el:
Amikor online vállalkozástámogatói karrieremet indítottam, megállapítottam, hogy a virtuális asszisztensi szakma egyik legnagyobb kihívása, hogy sajnos vannak olyanok, akik szakmai tudás és munkatapasztalat nélkül vállalnak szakértelmet igénylő feladatokat csak azért, mert azok virtuálisan is végezhetők - ezzel a szakma megbecsülését és hírnevét rombolva. Nálunk ez elképzelhetetlen. Minden általunk vállalt szakmai feladatot valóban profik látnak el. Mindezeken túl a Virtuális asszisztensed alapítója az általa tartott online vállalkozástámogató képzés során is erre bíztatja a diákjait.
4. Csak minőségi munkát adunk át:
A Virtuális asszisztensednél nem a mennyiség a lényeg, nem az a célunk, hogy minél több munkát bedarálhassunk a munkanap során. Helyette minden feladat ellátásánál gondosan ügyelünk a kiemelkedő minőségre: legyen akármilyen apró vagy hatalmas is egy munka, mi a lehető legjobb szakmai minőségben adjuk át a megrendelt megbízást - természetesen mielőbb.
4. Tartjuk a határidőket:
Ha valami kapcsán megígérjük neked, hogy kész lesz az adott időpontra az általunk vállalt feladat, akkor azt valóban át is adjuk a megadott időben. Amennyiben ez bármilyen rajtunk kívülálló okból nem tud megvalósulni (probléma az alkalmazással, szoftverrel stb.), azt azonnal jelezzük neked.
5. Korrekt ügyféltájékoztatás:
Bármi történik - te azonnal tudni fogsz róla. Nem tűnünk el szó nélkül, nem leszünk soha napokig elérhetetlenek, szabadság esetén is van helyettesítés.
6. Fontos számunkra az állatvédelem és a környezet:
Nálunk alapvető, hogy ügyelünk a környezetünkre, így igyekszünk minden lehetséges módon tudatos vállalkozást építeni: kerüljük a virtuális hulladék gyártását, nem nyomtatunk semmit feleslegesen, alapítótagunk a használt és felújított számítástechnikai eszközöket részesíti előnyben. Mindezeken túl a Virtuális asszisztensed bevételéből rendszeresen támogatunk különböző ivartalanítási programokat. Így a virtuális asszisztensed tej-, hús- vagy tojásipari cégekkel, szőrme- vagy bőrfeldolgozással, értékesítéssel és hasonló területeken tevékenykedő vállalatokkal, cégekkel nem tud együttműködni.
Miért olcsóbb egy virtuális asszisztens egy alkalmazottnál?
Virtuális asszisztencia árak mitől kedvezőbbek összességében?
Csak az elvégzett munka után kell fizetned
Egyrészt azért olcsóbb, mert általában olyan feladatokat látunk el, ami heti/havi pár órát vesz csak igénybe, de nagyon sok esetben hozzáértést vagy szakértelmet igényel. Egy alkalmazott esetében a munkaidőt is fizeted, nálunk viszont csak az elvégzett feladatokat.
Nincs uborkaszezon vagy üresjárat
Emlékszem, minden korábbi munkahelyemen voltak olyan időszakok, amikor valamiért csökkent a munka mennyisége - de ugyanúgy ki kellett minket fizetni. Egy virtuális asszisztenst akkor alkalmazol, amikor szükséged van rá, ráadásul nincs fizetett szabadság, ebédszünet stb.
Nem kell bejelenteni, ami bérszemfejtéskor könnyebb
A virtuális asszisztens maga is vállalkozó, így nem kell bejelentened és jelentős összegeket spórolhatsz. Emellett egy alkalmazott esetében a kiválasztás folyamata és az alkalmazás adminisztrálásának lépései jelentős mennyiségű munkát, időt és így erőforrást igényelnek.
Saját eszközökkel dolgozik
Egy alkalmazottnak szüksége van munkaállomásra, megfelelő asztalra és székre, jó minőségű gépre, egérre, billentyűzetre és feladatkörtől függően egyéb eszközökre egyaránt: ezek többszázezer forintos tételek összesen. Ezzel szemben egy virtuális asszisztens a saját eszközeivel dolgozik, magának szerzi be ezeket és ezek amortizációját is maga fizeti.
Saját szoftverekkel dolgozik
Bizonyára te magad is tudod, hogy egy alkalmazott esetében az alapvető irodai szoftvereken és operációs rendszereken át mindent neked kell igen tetemes összegekért biztosítani. Ezzel szemben egy virtuális asszisztens rendelkezik ezekkel a programokkal, illetve maga fizeti tárhelyeit, különböző szolgáltatások költségeit.
Nem fogyasztja a rezsid
Egy virtuális asszisztens nem issza az irodai kávét, nem az irodádban mossa a kezét, így nem folyatja a vizet, ahogy nem fűti az irodáját nálad. A saját áramellátását használja a saját otthonában, így megspórolhatod a rezsi rá eső részét is. Éves szinten ez már igen nagy összeg is lehet!