Hogyan lettem virtuális asszisztens?

Tudj meg többet az eddigi tapasztalataimról!

Juhász Anita Diána vagyok: vállalkozó, virtuális asszisztens, marketing, PR és social media szakember, író, aktivista,  influencer és a Virtuális asszisztensed alapítója.

Személyiségemből adódóan imádom az új kihívásokat, új ismeretek elsajátítását, és lételemem, hogy mindig valami kalandot is felfedezzek a munkámban. Így életem során rengeteg munkakörben megálltam már a helyemet és elképesztően sok újdonsággal találkoztam.

Emellett az elmúlt évek alatt ahhoz is hozzászoktam, hogy egyszerre végzek sokrétű és változatos feladatokat, és egyszerre helyt álljak több munkakörben is: már az egyetem mellett is két munkahelyen dolgoztam, illetve ezek mellett párhuzamosan még két OKJ-s képzést is végeztem. Természetesen mindkettőt kitűnő eredménnyel, miközben az egyetemen öt egész fölötti maradt a kreditindexem. Így az egyetemről kommunikációs szakemberként kikerülve már rendelkeztem ingatlan értékbecslői és értékesítői, illetve német nyelvű idegenvezetői képzettségem mellett rengeteg munkatapasztalattal is. 

Ez a fajta sokoldalúság végigkísérte az egész pályámat: szinte mindig végeztem munka mellett valamilyen plusz feladatot, esetleg továbbképzésekre jártam, tanultam. Így az elmúlt évek során sikerült több területet is alaposan megismernem. Éppen ezért az összetett ismereteimnek és korábbi gyakorlatomnak hála ma már nagyon sok területet átlátok és rengeteg hasznos ismeretre tettem szert, amit virtuális asszisztensként és koordinátorként is kamatoztathatok. De természetesen nehéz út vezetett idáig alkalmazottként. 

Voltam már titkárnő, ügyvezetői asszisztens, végeztem adminisztrációs feladatokat, voltam már diszpécser és kapcsolattartó, de dolgoztam PR, marketing és közösségi média koordinátori, majd menedzseri pozícióban is igen sokáig. Még marketing igazgató is voltam, mielőtt legyőzött a változatos munkakörök iránti szenvedélyem. Így ezt követően "mindenes" lettem: a marketing és PR mellett a feladataim közé tartozott egy wordpress oldal kezelése, fejlesztésben való részvétel és tartalomkészítés, woocommerce rendelések kezelése, iktatása és összegzése, illetve ügyfélszolgálati e-mailek és telefonok kezelése, megválaszolása. Ezeken túl pedig gyakorlatot szereztem már grafikusi munkákban, sales és ingatlanközvetítői feladatokban is. 

Korábbi munkáim és tanulmányaim során is igyekeztem folyamatosan fejlődni, tanulni és további képzésekre járni. Az így megszerzett alapos tudást és több éves sokszínű tapasztalatot pedig immár arra használhatom, hogy a "nagy képet" átlátva átfogó vállalkozástámogatást kínálhassunk neked. A Virtuális asszisztensed alapítójaként én leszek a kapcsolattartód, segítőd, partnered, míg csapatom a háttérben azon dolgozik a felügyeletem alatt, hogy vállalkozásod igazi áttörő sikereket érhessen el!

Számítógépes ismeretek

Az alábbiakban pedig részletesen bemutatom, hogy milyen számítógépes ismeretekkel rendelkezem.


Általános számítógépes és Microsoft ismeretek:


Google programok és oldalak ismerete:


Képszerkesztési és egyéb grafikai ismeretek:


Projektmenedzsmentet segítő programok ismerete:


Videószerkesztés, streaming szerkesztés/közzététel:


E-könyv és kiadványszerkesztés:


Weboldalak és webshopok kezelésének ismerete:


Hírlevélküldő rendszerek ismerete: